fredag, mars 23, 2012

Sommarklädda fötter

Tre par sommarskor fick jag minsann med mig hem ifrån Linköping idag. Var allt för länge sedan man lade ner en lite slant på sig själv, så jag passade på när jag fick min chans! Körde på en lite kvinnligare stil än vad jag brukade göra när jag införskaffar sommarskor. Converse & flipflops, i all ära. Men en kilklack har väl ingen dött utav? Dessa otroligt söta skor passade mina fötter bra och dessa kommer kunna varieras mycket med tanke på den ljusblåa färgen. Slog även till på att par marinblå ballerinaskor. Det finns ju risk för tidsbrist även på sommaren, då kan det vara skönt och bara kunna springa i ballerinaskorna på väg ut ur lägenheten i all hast! Åh, jag längtar lite till sommaren..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...