onsdag, mars 28, 2012

Oljemålningar, förälskad och förtjust


Min kära mor gjorde fynd åt mig idag. Funna via en loppis på Facebook, om jag ska vara helt ärlig. Blev helt stormförtjust i alla små detaljer och den genomsyrade rosa nyansen men även de romantiska inslagen blandat med lite mystik. Klänningen som flickan bär skulle jag inte heller tacka nej till att själv få bära en sådan vacker dag vid havet där hon själv står och blickar ut över horisonten. Bilderna är tagna via instagram och ger inte målningarna någon rättvisa. Får damma av systemkameran som är lite halvt om halvt knäpp och ta några bättre bilder när jag fått upp tavlorna på väggen. När jag nu bestämt mig på vilken vägg de ska få pryda.

Förälskad och förtjust, i toner av rosa, grönt och ljusblått.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...