onsdag, februari 29, 2012

Galenskap och frierier

Är det möjligen inte skottdagen 2012? Jovisst är det så! Hoppas att kvinnorna ute i Landet Falukorv har slagit till stort och gått ned på knä för att fria till den stackarn som dem lever ihop med. (eller inte lever med?) Eller varför inte tagit till och friat till den snyggaste personen på stan?! Hade jag varit smart hade nog jag med gjort det. Tagit första bästa och "hejsan! vill du gifta dig med mig?". Dessvärre kom jag på den briljanta idén med att fria på stan i skrivandets stund. Turligt nog kommer det ju ett skottår om fyra år igen. Så jag får väl hålla mig vid liv tills dess för att skrida till verket med min briljanta plan. Eller så är man redan gift 2016. Vad livet har att erbjuda är ganska ovisst än så länge. Men jag håller tummarna för frieriet (eller ett lyckligt äktenskap!)

Hoppas ni kvinnor tagit tillfället i akt och bett om eran älskades hand.
Eller var lite originella och fråga i morgon istället. Ingen som kommer märka någon skillnad!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...