onsdag, februari 29, 2012

Föregående kvällens hudvård

 
 Igårkväll hade jag pyssligheter för mig. Då slog jag till med lite honung och salt och gjorde mig en större inpackning. Smorde in både rygg, hals, dekolletage och ansiktet. Hade surfat runt lite och sett att salt skulle vara kanon för huden. Så då tänkte jag att det testar vi för och se vad som händer. Fantastiskt trevlig skrubb måste jag säga. Däremot blir det en konstig smakblandning om man får in det i munnen. Men i övrigt så är detta och rekomendera!


2 kommentarer:

Lea sa...

Jag har inte varit lika duktig som dig, men jag gjorde motsvarande idag, nyss, för en stund sen, känns helt otroligt vad rent det känns^___^

Lea

Emma - Husmor Emma sa...

Svider det inte när man skrubbar med salt? Tänker att det borde funka med socker annars, kan man provsmaka lite om det är så :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...