tisdag, februari 14, 2012

Alla-jävla-hjärtans-skit-dag.

Det är sant. Man kan läsa mellan raderna till min överskrift. Jag har alltså inte fått en endaste låda choklad eller ens en fjösig ros. Man ska ju få det på alla hjärtansdag! Har jag hört.. Inte ens en jävla maskros har jag fått. Jag läste att om man ger någon en maskros så betyder det avvisad kärlek. När jag var liten så gav jag min mamma maskrosor jämt. Jag tyckte dem var fina och de fanns överallt. Förlåt(!) Mamma, du vet att jag älskar dig! Förutom besvikelsen över att jag inte ens fått en plastros, pappersros, ritad ros på ett papper eller ens en tom låda choklad.. Så är jag faktiskt sjuk. Min hjärna är ersatt med fetvadd och det finns ingen koppling mellan öron-näsa-hals. Dessutom är mina läppar som fnöske och det gör ont överallt, framför allt min rygg då om jag ska gnälla lite extra mycket. I vilket fall som helst. Igår fick jag en låda geléhjärtan utav min mormor. Så dagen var inte helt förjäves.

Nu ska bitterfittan sova. Så ni vet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...