söndag, januari 22, 2012

Vilken stor värld vi lever i

Vilka fantastiska människor man kan ramla in hos i bloggvärlden. Människor som sprudlar av kreativitet av färg och form, omvandlar simpla tangenttryck till oemotståndlig litteratur i världsklass och fotografier som får själen att kittla till av lycka - enbart av en titt. Det är helt fantastiskt och bara få komma in, ta del och känna sig upprymd och fylld med idéer och känslor! Lusten till att testa något nytt, se något nytt eller varför inte lägga sig raklång på gräsmattan och observera myror en hel dag.. Vilka möjligheter man har som man tar för givet. Det finns så mycket magiskt ute i vår värld. Inte på andra sidan jordklotet, utan det börjar redan utanför dörren. Eller varför inte innanför dörren. I ditt boende, där finns det möjligheter. Om man bara vågar tänka till och testa något nytt. Åh, jag känner mig så fylld med inspiration så det bubblar av lycka inom mig!

På tal om inspiration så klickade jag hem nya gardiner till hemmet tidigare idag och jag har dessutom införskaffat mig nya växter som fått tagit plats i både kök och vardagsrum. Jag bara längtar till våren. Att få ladda upp i vårsolen och ljusa upp själen efter en lång tid av mörker. Här ska vi bo och här ska vi få ro. Nu ska hemmet bli vårfint!
glittrigt krimkrams

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...