söndag, december 04, 2011

Överskrift är fantasilöst ibland

Första advents frukost.
Det är sant. Jag vaknar upp och är såhär gorgeous varje morgon! Jag får nog skicka ett tackkort till mor & far känns det som. Stort tack till er två! Ungen har jag gjort själv, med viss hjälp. Hon är också sådär drypande söt när hon äter ostsmörgås. Vilken familj på två. Det är konstigt att jag fortfarande singel och bara har ett barn. Jag borde ha en skitsnygg man vid det här laget och fött upp ett helt fotbollslag. Den dagen den sorgen, eller vad man nu säger..

Min lägenhet bara väntar på att bli nedpackad. Men gissa vad, min lust finns inte. Jag ska vara installerad och klar innan jul sägs det. (enligt mamma i alla fall) Så julafton och födelsedag ska firas i Skärblacka. Och ja, ni hörde rätt. Förutom att jag är drop dead gorgeous så ska jag fylla 24 också. Klart som korvspat! När slutar man fylla år egentligen? Det här är ju löjligt.. Jag slutade i alla fall räkna vid 22. Så ni vet.

Har köpt julkorts-helveten också. Tänkte vara lite duktig som jag vill vara varje år. Förutom att jag aldrig kommit längre än att jag "vill vara som alla andra" och skicka iväg julkort till nära och kära. Nu har jag julkort. Så nu undrar man vilka man ska skicka till? Tror jag får starta upp en intresseanmälan både i blogg och på Facebook. Om det är någon som vill ha julkort av oss såklart.

I morgon har jag kursstart i Uk4. Det kommer bjudas på föreläsningar som Skolans samhälleliga roll, Lärarens yrkesetik, Organisation och styrning, Utbildningspolitik och Utbildningshistoria. Känns riktigt spännande! Men jag har ju haft fel förr. Omtenta väntar den 16:e och jag är absolut inte förberedd.

HEJ LIVET!
Vore tacksamt om vi kunde chilla lite snart..
Du & jag liksom.
Chilla..
Kaffe & chokladboll.
Tack på förhand.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...