onsdag, december 07, 2011

I won't let you go

Ja, här har ni en bild på min blivande man, James Morrison. Och på vårat bröllop kommer han sjunga min favoritlåt I Won't Let You Go. Bara för att han är sådär dråpligt förälskad i mig.. Jag har förövrigt planerat bröllopet i detalj också. Nu ska jag bara vänta på att han ska ringa mig!

Skämt å sido. (å andra sidan är jag gravallvarlig)
Jag fick besked om hur min muntliga examination hade gått. Och det var ett efterlängtat godkänt. Har faktiskt knepat ihop 12,5 högskolepoäng sedan i augusti och det är inte långt kvar innan denna terminen är slut. Galenskap! Ska jag vara helt ärlig så är jag otroligt stolt över mig själv! Nu ska jag bara överleva fram till jul med en stundande omtenta. Livet rullar på..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...