torsdag, november 10, 2011

Lite insnöad på NoPoo

Sitter och funderar på om man kanske skulle ta och testa på lite avokadoolja i håret. Här läst en hel del om att den skulle vara bra. Så nu kanske är tillfället att testa på den. Har förövrigt snöat in mig helt och hållet på NoPoo tråden på Facebook. När jag får tid över så läser jag om diverse ekologiska och hemmagjorda inpackningar och vilka balsam som lämpar sig bäst för balsammetoden. Ska förövrigt testa på balsammetoden och se om det gör någon skillnad på mitt kråkbo till hår. Nej, mycket annat hade jag dock inte att tillföra tyvärr. Känner att bloggen hamnar lite åt sidan och lusten finns inte riktigt där för att skriva heller. (skriver så mycket på universitetet, så man blir liksom tömd på intryck därefter.)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...