måndag, november 07, 2011

Disney Animators' Collection Princesses

Jag satt och letade efter en unik julklapp till Lilla Lady. Och sprang på dessa underbart vackra dockor på ebay. Så otroligt söta allihop så jag skulle mer än gärna ha alla för mig själv! Men nu var det ju faktiskt en julklapp till damen som jag skulle titta efter.. Jag funderar lite på om jag ska köpa 10 barbie prinsessor eller om man ska slå till på en utav bebisprinsessorna istället. Lilla Lady är ju helt kär i Rapunzel. Så på ett eller ett annat sätt så måste hon vara med i leken. Det tråkiga i kråksången är ju att samlingen med 10 barbie prinsessor går på straxt över tusenlappen. Och en bebisprinsessa för sjuhundra med frakt från Usa. Det är frågan det..

Förövrigt skulle jag mer än gärna ha en liten bebis Belle. Hon var så otroligt fin! Men det är klart, alla är det!

1 kommentar:

Mathilda sa...

GU vilka fiiiina! Liva hade ÄLSKAT DEM! Sitter med på eBay o letar barbie till henne men det är ju såååå dyrt... och många skickar inte utanför USA.. :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...