onsdag, september 14, 2011

Och så kilar vi vidare med nästa ämne..




















Utbildningsvetenskaplig kärna kurs 2
Utveckling och lärande

Hemtentan för Allmändidaktik är mailad och skickad. Nu får jag helt enkelt be till högre makter om ett godkänt då jag spenderat mina sista dagar i en förkylnings dimma. Självklart tror jag alltid att "den här, den här(!)förkylningen kommer bli min död". Självklart inte. För det tror jag ju varje gång. Min mor skrattar bara åt mig numera när jag skriker i panik i telefonen att jag kommer dö. Av en förkylning. Känslig? Mycket möjligt.

Har levt på kaffe, panodil och KanJang sen i måndag. I morgon bättrar vi på med kaffe, panodil, Berocca & KanJang. Heldag med föreläsningar också. Kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...