onsdag, september 28, 2011

Nu har jag gjort mycket av det jag skulle ha gjort. Och lite av det jag inte skulle ha gjort.

Lite har jag gjort, som jag skulle. Lite har jag gjort som jag inte skulle ha gjort. Och lite har jag helt enkelt inte alls gjort.

Men jag har skickat iväg overall och sko-paketen så den delen är nu klar. Sen har jag scannat och skickat iväg en blankett angående utdrag ur belastningsregistret. Så sen med den så det inte är klokt. Kommer ta ungefär fem dagar innan registrering och jag går ut på VFU (verksamhetsförlagd utbildning) vecka 41. Men egentligen behöver jag lappen i morgon. Allt får inte plats i huvudet!

Sen har jag diskuterat med Jeanette om våra förlossningar i telefon. Det slutade med att vi satt och jämförde våra förlossnings-journaler över telefon också. Otroligt intressant. Och dessvärre så saknar jag vården lite. Och drömmen om att bli barnmorska.. Men äh. Drömmar är till för att ändras! Säger vi.

Något jag inte hunnit är att ha läst kapitel 9 och gjort en mindmap. Men jag är totalt slut och jag får helt enkelt improvisera i morgon. Dåligt? Ja. Men ibland får man liksom andas också. Nästa vecka ska jag börja med "veckoplanering" och skriva ned min studietid. 40 sidor om dagen och effektivt ska det bli. Just ja, på lördag ska jag på visning av lägenhet. Det går framåt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...