tisdag, september 20, 2011

Mitt liv är en enda röra!

Dyningar efter förkylningen har jag fortfarande. Sitter i ordentligt skulle man kunna säga. Lägenheten är förfallen, det är ingen ordning någonstans. Jag förstår inte hur det kunde gå från organiserat kaos till andra världskrig gånger tusen. Barnet och katterna verkar inte påverkas utav det.

Småsur är jag också över overallen som jag beställt kom hem idag. Självklart passade inte storlek 100 så nu måste jag fixa med och skicka tillbaks och beställa ny overall i 110. Sen fick jag hem alla skor jag beställt också. Och jag vet inte hur jag känner inför dom. Mina träningsskor var inte alls som jag tänkt mig, så dom åker tillbaks. Vinterskorna var riktigt tunga och klumpiga. Men alltså, no doubt att jag kommer hålla mig varm om fossarna i alla fall! Men osäker på om storleken är rätt.. Få känna efter i morgon. Skorna till damen verkar dock helt okej.

Så mina inköp blev inte alls som jag hade tänkt mig. Vilket gör mig lite småbitter som ni kanske märker. Morgondagen blir minst sagt lite extra styrig. Åh vad jag längtar efter en lugn stund där man bara kan vara sig själv. Sitta ner och inte känna massa "måsten" hugga en i ryggen.

Och som grädden på moset så har jag ju självklart försnillat mitt lägenhetskontrakt. Som jag behöver säga upp så snart som möjligt. Att saker aldrig tar slut! Ge mig 8 män som kan hjälpa mig med hushåll och diverse andra bra och ha saker.

Nej, det här blir jag inte mycket smartare utav. Tror jag tackar för mig.
signar ut / bitterfittan

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...