torsdag, september 29, 2011

Klump i magen-deluxe

I morgon är det den tolfte dagen. Dagen med stort D. Dagen för resultat av hemtentan. Frågan är bara om man blir godkänd på den eller inte.. Det värsta är att, om jag inte ser något när jag loggar in på studentportalen i morgon - så är jag inte godkänd. Det skulle kännas fruktansvärt. Att kugga redan på första tentan.

Men.. Ännu vet jag inget. Förutom att andra grupper redan fått sitt svar och många av dom har blivit godkända. (överhörde att en random kvinna fått VG på uppgiften, man bah fuck(!) jag vill med ha mitt resultat.. nu!)

Jag håller tummar och tår för ett godkänd. Ett godkänt. Bara ett godkänt! Snälla snälla snälla.. Oh crap. Kommer sova som en jäkla kratta i natt. Äh, godnatt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...