söndag, september 11, 2011

Dagens läxa


Och vad lär vi oss utav detta? Jo, att det är en bra sak och läsa det som skall läsas i tid. Och att man får ge hundra gånger mer än vad man brukar för att få en bild av vad man håller på med. Och det är också en bra sak. Att veta vad, hur och varför.

Vad; hemtenta
Hur; under minimalt med tid
Varför; roligast så.



Så till nästa kurs ska jag läsa det som ska läsas dagen jag får uppgiften. För det tar tid. Det ska inte bara skummas igenom. (sånt är jag dock duktig på!) Sen ska jag lära mig och behärska tiden också. Räkna hur mycket jag kan göra per dag etc.

Någon jävla "drop-out" är jag då inte.
Jag kom, jag såg, jag segrade!
Eller ja, jag försöker..

Just ja!
Om någon får lusten att följa mig på Instagram får gärna göra det.
Bara söka efter Mikeeila.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...