måndag, augusti 15, 2011

Inbrott i bilen, ynglingar med klåfingriga händer.

Jag gör inget annat än att jobbar. Numera på en förskola. Det är såå inte min grej.
I natt hade jag inbrott i min bil. Inget jag hade räknat med när jag skulle packa in barn och bege mig mot jobbet. En skruvmejsel hade dom kört i över och under förarhandtaget. Dragit ur alla sladdar under ratten och försökt tjuvstarta. Förbannade idioter som inte ser skillnad på mitt och deras! Den är mer eller mindre lagad nu. Förutom att mitt centrallås inte fungerar. Men jag hoppas det ska lösa sig när pappa pillat lite mer. Men det gör mig så ledsen. Det känns så personligt på något sätt. Att någon vill förstöra för mig. Det är elakt. Man har inte sönder någon annans bil med flit.

Är så otroligt trött.
Ska ta och slänga mig i säng.
Det har varit en allt utom trevlig början och avslut på denna dag.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...