söndag, juli 24, 2011

Från det ena till det andra.

Jag ser nu att jag behöver tvätta fönstrena nu också.. Ännu en grej att plita ner på mitt papper. I morgon blir det röj i köket så det kommer sjunga om det! Det ska bakas bullar och en enstaka kakjävel. Kalas blir det på fredag och köpta grejer är inte min melodi. Nej, köket ska skrika kanelbullar! Blir att jobba fram till tolv. Ruscha till både ica och förskolan och sen dra igång orkestern i köket. Tänkte åka förbi min mor och låna hennes köksassistent. Även den elektriska hjälpen är till stor nytta när man ska slå på stort. Detta kommer bli en jäktande vecka då det är mycket och stå i. Men jag tror det blir mycket roligt också.

Det är nästan synd att man inte kan dela sig själv i fyra. En som leker med barnet, en som städar, en som bakar och en som tvättar. Men äsh. Man gör så gott man kan. Man är inte mer än människa i slutändan.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...