måndag, juli 11, 2011

Du härliga helg!

Jag har återhämtat mig hemma nu. Helgen sprang iväg lite för fort kan jag tycka. Men åh vad roligt jag har haft det! Det bestämdes ganska sent att jag skulle hänga med på en roadtrip till Göteborg och ta ett varv på Liseberg och sova på hotell. Jag fick ihop allt i sista sekunden och ett tu tre så var jag i Göteborg. Det har verkligen varit en minnesvärd resa och det är något jag sent kommer glömma. Till och börja med så gick jag på Liseberg i sällskap med fem bögar. Jag menar, hur fan kan man ha tråkigt då? Jag må ha varit ensam kvinna i sällskapet, men dessa män går dock inte av för hackor! Beundransvärt vackra människor och jag är oerhört glad över att fått ha spenderat så mycket tid ihop med dessa karlar. Vi åkte karuseller och skrattade, vi åt god mat och skrattade. Jag tror att jag skrattat så mycket så hela min värld har hoppat jämfota! Jag fick verkligen ladda om i gott sällskap. Trots att jag är totalt barskrapad vad det gäller ekonomi, så är jag så jävla glad över att jag faktiskt åkte. Dessutom, den tjugonde rullar det in lite. Så vad gör det om det blir lite extra snävt fram tills dess? Världen går inte under! Det gäller bara att andas ut och ta det som det kommer. I'm happy!

Roligaste; jag sov ihop med mitt x's x. Mitt x åkte med tre av sina x. Det är fruktansvärt roligt! Och ja, jag har ett x som är gay. Jag sov ihop med hans andra x. Det låter underbart och roligt komplicerat! (säkerligen bara jag som ser det roliga i det hela!)

Och sen, till ett erkännande, tänkte att det låter bäst om ni hör det ifrån mig och inte från någon annan.. Om ni hör en rolig historia om en brud som åkte uppsvinget på Liseberg och som skrek "JAG VILL GÅ AV!!!!!" med panik i rösten under hela färden. Så var det jag. Jag erkänner! Jag skrek att jag ville gå av. Jag är inte alls töntig när det gäller karuseller. Men där gick min gräns. Dessutom satt jag ut mot Göteborg. Så jag skådade fan halvvägs upp i Guds arsle när jag åkte den där karusellen. Det var det värsta jag åkt.. Någonsin.

Men nu vet ni. Back on track!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...