torsdag, juni 16, 2011

Tiden går oförskämt snabbt

Det här är min familj. Från vänster är det Pappa, Rickard 14, Sebastian 2o, Mamma och Josefin 17. Jag har faktiskt min unge på bild också, men hon är lite rörlig nu för tiden. Men mellan min systers lår och hennes väska så ser man en rosa converse-sko. Den skon sitter på min unge. Så hon är faktiskt med på bilden. I vilket fall som helst, som bilden berättar, så tog min bror studenten idag. Med andra ord så har dagen varit lång och väldigt mysig. Min otroligt fina unge har lagt på sin ytterst trotsiga sida idag och det ena har lett till det andra. Men enligt min farmor som är pensionerad förskolelärare så följer min unge boken från början till slut. Så jag antar att allt är som det ska vara. Så grattis bror till studenten och massa kärlek till min familj och släkt. Det är underbart att få ha er i min närhet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...