fredag, juni 10, 2011

Skryt-mamma-inlägg

Vi var på Cirkus Olympia igår. Och min tuffa unga banga ju inte för att rida Kamel. Hon är döcool i sin Hello Kitty-keps, stickade tröja, randiga brallor och gummistövlar. Jag sprang runt som en liten tönt mamma och sprang härs om tvärs och "här är jag älskling! här är mamma!" så hon skulle se mig hela tiden och inte bli rädd. Typ. Hon svarade med sin blick "öhhh.. jag rider kamel, bah hallååå?!" Med andra ord, hon brydde sig inte alls om att jag inte var i närheten hela tiden.

Sug på den karamellen tönt mamma liksom. Aja, inget och hänga läpp för. Bra gick det. Men lite skraj var jag. Tänkte om kamelen skulle löpa amok eller nåt. Man vet ju aldrig. Men det gick bra. Allt gick bra. Utom diskussionen angående helium ballongen. Den gick inte alls bra..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...