onsdag, juni 01, 2011

Återställda magmuskler!

Jag har på senare tid märkt att jag är mycket obekväm i min kropp. På något sätt känns den förändrad. Jo tack, jag vet, jag har fött barn. Vandrat 3o kilo uppåt på skalan och sen tillbaka ner. Klart som fan den är förändrad. Men. Det har förändrats ännu en gång. Jag är större än vanligt. Vilket jag finner enormt obekvämt. Och så ska det ju inte riktigt vara. Så nu ska medvetna förändringar ske. Det ska bli betydligt mer motion och lite mer koll på vad jag stoppar i mig.
(man rundar på sig lite när man tar körkort, uppenbarligen..) Jag gissar på att det är svårare än vad man tror.

I vilket fall som helst, till det positiva.
Mina magmuskler har vuxit ihop! Det har då tagit ett bra tag, en sissodär 2 år. Så nu verkar det återställt bakom all extrahud och badringar. Vilket gör att man blir lite extra pepp på att ta tag i badringarna. (och låren och röven och kärlekshandtagen, huvva!)

Ska försöka sluta röka också. På riktigt. Tror jag. Jag funderar på det i alla fall.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...