fredag, juni 10, 2011

Årsdagar kommer och går.

Det slog mig att idag är den 10:e juni. Idag är det 1 år sedan jag tog studenten. Dessutom har jag bott i min egna lägenhet i ett år och sen har jag haft körkort i ett år. Eller ja, dessa årsdagar var ju förvisso i maj (första maj med lägenheten och tjugonde maj med körkort).

Min dotter fyller tre i juli. Jag fyller tjugofyra i december. Och den nittonde juli är det tre år sedan jag blev singel/lämnad. Det är helt galet vad tiden går fort. Och vad sår läker sakta. Men än lever vi alla och mår fint! Tur är då de.

Ett år sedan studenten. Äntligen så är jag i min ålder. Jag går på mitt tjugofjärde år och jag har tagit studenten, flyttat hemifrån, tagit körkort och fått barn. Okok, så ska man göra. Men jag gjorde såhär; fick barn, flyttade hemifrån, tog körkort och tog studenten.

Bättre sent än aldrig, som man säger! Men ja, jag är i min ålder. Nu väntar bara framtiden..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...