onsdag, maj 11, 2011

Otroligt besviken!

Jag kände helt fel. Min nässpray och jag tycker inte alls om varandra. Jag tycker att den ska göra verkan på direkten medans den vill ha två till tre dagar på sig för att "lära känna mig". Vafan(!) liksom. Min Otrivin älskade mig från första stund!

Jag har jobbat en hel kväll nu och jag är trött. Men nu är det kaffe-dags på balkongen. Ska se om jag får med mig den super-frusna Sam-eli-sam-en ut. Han har badat idag förstår ni. Påvägen dit var han jätte kaxig och bah "jag badade i april"-förra året. Och sen vart han skit mesig och bah "iiiiih, det är jätte kallt". Och jag bah "jag badade i april" med jätte mesig röst. Och han bah. Nu ska jag bada. Och så gjorde han det.

Nej, balkong-häng in the city.
Godnatt sötnosar!

(ursäkta fjortis varningen, övertrött, dötrött, supertrött, fett-trött! ja, ni fattar..)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...