måndag, maj 16, 2011

Birthday celebrations!

Birthday celebrations! by Alice Michaela
Birthday celebrations!, a photo by Alice Michaela on Flickr.

Min kusin fyllde två år i fredags. Så på lördagen så blev det ett födelsedagskalas för släkt och vänner. Vi bedrev en förskola, hunddagis och loppis. Det var en sju åring, en fem åring, två (snart) treåringar, två tvååringar och en två månaders barn som vi skulle hålla koll på. Sen var det tre hundar och en jäkla massa vuxna som sprang runt. Jag hade med mig urvuxna Nicoline-kläder som jag ville bli av med så det var jag som bedrev loppis. Ringde dit en väninna som kom med sin dotter. Med tanke på att det var många barn så var det några mammor. Som tur var med så pass små barn så våra urvuxna kläder gick åt som smör i solsken! Man kan summera förmiddagen med många barn och mycket kaffe. Perfekt förmiddag!

Senare på eftermiddagen så var det Bob Marleys Minneskonsert. Och den kan man ju bara inte missa. Så vi tog oss dit också och lyssnade på bra musik och njöt av ett härligt väder!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...