onsdag, maj 11, 2011

Allergies are fantastic!

Har lite planer på att spara ut min riktiga hårfärg, så jag snabbt och enkelt kan färga det hos en frisör och få något liknande. Dock känns det att spara ut sin riktiga hårfärg. För tydligen så är jag vis. Vet inte om det stämmer överens med min inneboende känsla. Men uppenbarligen så syns det i min hårfärg. Å andra sidan, inte fan kan vara ung hela livet heller! Embrace the wisdom. Eller nåt.. Sen bjuder jag naturligtvis på en svullen bild av mig själv, självklart en min som jag vanligtvis inte använder. Eller?

Jag funderar på en bob frisyr eller en page. Det är lite för långt och lite för trasigt för att få vara långt. Åsikt?

Allergies are fantastic! by Alice Michaela
Allergies are fantastic!, a photo by Alice Michaela on Flickr.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...