lördag, april 16, 2011

Tröskeln till historian

Just nu befinner jag mig i Stockholm på vintage-mässa. Här ska jag vandra runt i timtals och ta på saker med historia. Ska spegla mig med olika hattar, beundra klänningar och vackra foton.

Fast i verkligheten så sitter jag i Norrköping i Sams lägenhet. Men min riktiga plan var faktiskt att åka till Stockholm den här helgen. Men så blev det ju inte. Istället för att försvinna in i en drömvärld med vackra kläder och historia från golv till tak så jobbar jag istället. Klagar självklart inte, men jag hade sett fram emot den här mässan så länge. Det går fler tåg, som tågvärden säger..

2 kommentarer:

Love and be proud sa...

Hej Michaela! Hoppas att jag kommer med lite glädje till dig idag! :) Tycker så mycket om din blogg, mest för att jag har befunnit mig där du är just nu! ;) Ge inte upp, kämpa vidare...det är det värt..jag lovar! KRAM

Just det! :) Du är vinnaren i min tävling!!

GLAD PÅSK!!!!! :)

Love and be proud sa...

Varsågod! ;) Maila mig gärna vad du önskar, lovebeproud@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...