tisdag, april 05, 2011

Hjärta

I love my vetebälte. Jag gör det. Svart på vitt. Högt och lågt.
Jag älskar den!

I admit, jag har lite ont. Därför kommer mitt vetebälte väl till hands. Det är självklart den där förbaskade ryggen som gör sig påmind om att den inte gillar vad jag gör. Hur jag sitter, hur jag står, hur jag för mig.. Dålig hållning och svag rygg, ingen bra kombo. Den gör sig påmind om att jag borde träna. (träna träna träna träna, göra den stark, få bort värk, bli stark, må bra, inte ha ont) Men lata jag kommer med detta; orkeslös.

Ärligt talat så har jag länge suttit och tänkt över min livsstil. Hälsomässigt. Den är inte skitbra, den är snarare skitdålig. Och jag funderar och överväger. Däremot är jag inte där än. Men jag kommer dit. Snart.. Tror jag..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...