söndag, april 10, 2011

Härliga helg!

Jag kan summera min helg med ett ord; underbar. Detta var min barnlediga helg och tiden har verkligen sprungit iväg. Men trots det, så har jag hunnit med en hel del. Och för en gångs skull så har jag haft tiden till att kunna umgås med mina närmaste vänner. Det har blivit en hel del skitsnack och massor med kaffe. Jag älskar kaffe. Nu vet ni det.

På lördags förkvällen satt jag, Isabell och hennes mamma på deras balkong och drack champange. Gud så fnittrig man blir på champange! Och just den sorten var top-1o god. Jag som inte är speciellt förtjust i champange överhuvudtaget. Men denna krav-märkta champange slank ner ganska fint. Men jag fick minsann ta en spårvagn till karln jag skulle träffa och inte köra bil. Men vad gör man inte för två tre glas utav mumsig champange, sol och underbart sällskap? Vi skålade för hängpattar och för sommaren. Isabell gjorde en liknelse att hon hade ica-påsar och jag hade systemet-påsar till bröst. Ni förstår säkert inte. Men ta ett par glas med champange och då märker ni nog det roliga i det hela!

Och idag så unnade jag mig en hårklippning och en långfika på stan - för mig själv. Att göra saker för sig själv är väldigt skönt det med. Speciellt om man gör det i en klänning. Då känns det lite extra speciellt, gärna en långklänning.

Just ja, i morgon blir det nog en invigning utav mina nya rump-skor som jag nu har i min ägo. Häftigt eller hur! Det kommer bli kanon. Kanske ska fira det med lite champange i morgon? Åh. Mer balkonghäng med champange vill jag ha i sommar. Sådetså!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...