tisdag, april 05, 2011

Fyndigt

Här kommer det halvtaskiga bilder på mina fynd. Ser inte ut så mycket för världen. Men det är en skräpig kamera och jag har inte orkat ställa i ordning än. Det är på gång. Jag ska bara bli frisk först.







Fotöljen + linneskåpet gav jag 150 kronor för.
Bokhyllan gav jag 200 kronor för.

Har även en hallmöbel med tillhörande spegel och mindre byrå än den på bild i teak, 300 kronor.
Och en grön sammetssoffa som jag gav 300 kronor för.

Sen hittade jag lite småfynd hemma hos mormor. Bland annat två-låds-byrån på bilden och en spegel med tillhörande lampetter.

Jag vet, det verkar helt galet just nu. Men det kommer bli bra. När jag fått i ordning och fixat till lite. Som sagt, skräp bilder. Men det blir bättre sen..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...