tisdag, mars 22, 2011

Verklighet

Känns som att livet sprungit om mig i omgångar. Jag har jobbat lördag, söndag och måndag. Två delade turer och en "normal". Idag var det svets-lektion och det väntar matte-lektioner onsdag, torsdag, fredag. Sen ska jag jobba i Norrköping lördag-söndag. Huvudet känns bortkopplat på något sätt, öronen ömmar och näsan rinner. Näsdukarna är mina bästa vänner just nu! Snart har jag supit ur KanJangen också. Livet kan inte bli bättre!

Jag har två distanskurser som jag inte kommit igång med ännu. Jag försökte med psykologin idag, men jag somnade. Det jäktar mig i röven. Att jag ännu inte kommit igång med dom. Jag måste komma igång med det snart. Ligger även efter i matten också och vad gör jag åt det? Jo, jag jobbar. Kommer ju även skriva högskoleprovet andre april också. Inte ens det har jag kollat något på.

Sen har jag ett hem, ett barn och en kattjävel som vill ha en bit av kakan också. Jag sitter inte vid datorn lika mycket om kvällarna för då diskar jag och plockar. Jag mår sämst när mitt hem är uppochner vänt. Så jag försöker hålla saker och ting i relativt bra skick. Men jag får inte ihop det ändå.

Känner mig inte helt hundra just nu. Det känns tungt.. Undra vad det kan bero på?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...