onsdag, mars 23, 2011

Slå till!





Idag har jag unnat mig lite fina saker. Man behöver inte anledningar till allt man nu än gör. I och för sig så kan jag hitta på en bara för att. Nu ska vi se.. Jo! Jag får unna mig lite fina saker just för att jag är så söt. Där har vi min anledning.

I vilket fall som helst så har Pärlerian uppnått 500 gilla-markeringar på Facebook och nu firar dom det genom att ha 25% på hela sortimentet i deras web-butik. Och eftersom att jag har trånat sådant efter dessa två underbart vackra klockor så slog jag till. Var på väg att beställa hem dom igår, men jag blev så innerligt trött. Men idag, idag(!) så har jag klickat hem dom.
Just ja, erbjudandet gäller fram till den 27:e mars!
Så passa på.

Uggleklockan är ju bara för söt!

1 kommentar:

Vera sa...

Aha.. hade jag lugnat mig lite.. nu vet jag var den underbara klockan kommer ifrån :)
/Vera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...