måndag, mars 28, 2011

Nu är dom här!


Idag kom det ett paket i brevinkastet! (levererade av herr snygge brevbärare också!) Märkte att det var något som satt fast i brevinkastet så jag fick öppna dörren och lirka ut det från andra sidan. Och helt plötsligt så kommer herr snygge brevbärare nedför trappan. Denna gången tittade han på mig och sa hej. Och idag var jag normal nog och tittade tillbaks och sa hej tillbaka. Helt normalt. Inget fnittrigt eller dant här inte.

Men titta! Vilka fina klockor han kom med. Så super duper nöjd! Nu ska jag bara skicka efter lite vackra plagg så jag kan bära upp klockorna bättre. Härligt!

2 kommentarer:

Mathilda sa...

Du får ju ta och säga nåt mer än hej till snygge-brevbäraren snart! ;) Go get him!!

Vera sa...

Första gången jag tittar in på din blogg, men det blir nog inte den sista.. :)
Var kommer den underbart söta uggleklockan ifrån??
Ha det bra!
Vera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...