tisdag, mars 15, 2011

Med våldsam kraft

Gångerna hjärtat försöker slå sig ur min kropp är inte nådiga. Det gör ont i varenda liten fibertråd i min kropp när något händer dig. Det är gångerna jag verkligen får reda på att jag lever. När stunden kommer och jag börjar inbilla mig att något försöker ta dig ifrån mig.

.. men egentligen var det bara en i slagen tand och ett jack i tungan.
Vi var på jourkliniken med tungan. Men dom gjorde inget åt det. Dock ska vi kontakta vårdcentralen i valdemarsvik för en andra åsikt och i morgon ska vi röntga tanden på folktandvården. (så tanden under inte skadats) Det känns bra att den värsta faran är över. Men rackarns så rädd man blir när saker händer.. Jacket i tungan är bara för läskigt. Aldrig sett något liknande faktiskt. Hon måste ha slagit i med en rejäl kraft för att åstadkomma det där. Så att hon slog i en hink känns skapligt konstigt.

I morgon ska vi bara äta glass! Heeela dagen!

1 kommentar:

Lisa sa...

Vart är din dotters pappa? Finns han med i bilen? Förstår om du inte vill utge hans namn osv, men kanske man bara kan få ett humm om han finns där?

Ni är för söta! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...