fredag, mars 18, 2011

Lapp-it!

På en töntighets-skala 1-10 så känner jag mig som en 212:a. Men, jag skrev en lapp i alla fall. Satte även upp den på mitt brevinkast. (jag har blivit galen på riktigt!) Vilken normal människa sätter post-it lappar på brevinkastet och försöker ragga på brevbäraren?! Jag borde gömma mig.. Eller ta ner lappen.. Men nej, det här blir en "saker jag ville göra innan jag dog". Flirta med brevbäraren. Äh, det skadar väl inte att vara trevlig heller. Vill ju inte skrämma bort honom på något sätt.

Vilken fredag förmiddag.. hahaha..



3 kommentarer:

Ida sa...

De är antagligen min snygging till berevbärare ;) haha. Isåfall är han upptagen.. Men om inte, så rekomenderar jag starkt brevbärare.. MUMS

åsakindahl sa...

haha. den där fisiga lappen kan du väl inte sätta upp. tycker att du ska skriva det du skrev i inlägget om Herr snygge blonde-brevbärare. :D

natalie sa...

Haha, va du är rolig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...