måndag, mars 21, 2011

Julskinka?

Jag har kommit fram till detta; min röv skulle bli en jävligt fin julskinka! Och hur vet jag det? Jo, jag vägde mig igår. Jag verkligen avskyr vågar. Det sätter griller i skallen på mig och jag får lust och bara svälta mig själv. Och vad jag vet så är det inte rätt grej för att gå ner i vikt.. Detta är förklaringen till varför jag personligen inte äger en våg. För jag skulle väga mig stup i kvarten och helt plötsligt blir det tjugohundrasex och jag pendlar mellan hetsätande och anorexi. Nej tack!

Men det är så typiskt kvinnligt.. Vart allt sätter sig liksom, det är röv och lår. Det vill säga dom svåraste partierna på kroppen för att få i shack. Mina inre smurfar hoppar av glädje! Men det blir tame fan och släpa in crosstrainern i vardagsrummet och göra mitt ultimata bästa framför ett avsnitt Ghost Whisperer. Inte mer med det. Tanken är ju inte direkt att sluta äta och få anorexi utan mest få en mindre och sötare julskinka.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...