fredag, mars 18, 2011

Bekräftad teori

Jamen jaha. Där kom det. Genom en kommentar på bloggen så visare dig sig att herr ruskigt-snygga-brevbäraren är upptagen. Det var då självaste Gertrud. Det bekräftar i och för sig min teori jag har vridit och vänt på ett tag. Att alla snygga män är antingen gay eller upptagna. Ja, nu sitter man här i vuxen träsket och det första man gör när man ser en snygg man är att kolla ringfingret. Vad hände med ungdomen?! Vad hände med spontan kärlek.. När man bytte ut pojkar lika ofta som man bytte trosor? Tänk att jag faktiskt är så pass vuxen så jag kollar efter förlovningsringar. Jag är bara 23! Är det såhär vuxenlivet fungerar? Då kan jag summera det till två ord; det suger! Men äh. Inte vara bitter inte. Jag har fler karlar på lager. Jag har en på The Phone House och en på Anderssons bokhandel. (Carlings karlarna är ganska fina dom med!)

Nej, jag får se min lapp-flirt som över. Fick ingen post idag så jag antar att han inte såg lappen. Eller att jag satte upp den försent. Eller så är han bara fräck och inte tar ner lappen. I vilket fall som helst så har jag haft jätte roligt! Det är huvudsaken. Fast vem vet, på måndag kanske den "riktiga lappen" hamnar med tejp på brevinkastet. Bara för att få en reaktion. Vem vet? (hihihihi!)

1 kommentar:

Ida sa...

Vänta lite nu. Det finns många många snygga brevisar. Och Norrköping är stort! Det behöver inte vara min hunk som varit hos dig. Min delar ut på öster, vet inte vart du bor. Men hoppas att du fick tillbaka hoppet igen :D Trevlig helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...