torsdag, februari 03, 2011

Three wishes

Just nu jobbar jag på en nytt kapitel här i bloggen. Förändrar layouten och gör mitt bästa för att tänka till och hitta bästa möjliga vinkel för att kunna fortsätta mitt skrivande. Det är en del av mig som jag känner att jag inte riktigt är redo att välja bort. Främst i bloggen då, det är här mina skriverier och tankegångar ska få plats, mörka som ljusa. Även den tramsiga delen av mig ska få skina igenom i mellan åt.

Vet inte om jag ska försöka vinkla skrivandet så att det inte kommer vara en privat-blogg med en offentlig framsida? Man kan ju alltid försöka tygla skrivandet, på något sätt. Hur vet jag inte än. Men annars kör jag bara på som vanligt. Vilket som, men jag är på gång återigen!

P.s tänker ge förklaring till det nya blogg-namnet lite senare

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...