onsdag, februari 02, 2011

Svar på kommentar

Kommentar ifrån anonym:
"Du har så himla fina bilder! Speciellt den som du har som profilbild och den i det här inlägget :D Har du en kompis som är fotograf eller hur kan du ha så fina bilder??"


Först och främst vill jag tacka så mycket för kommentaren. Roligt att du gillar mina bilder. Men som svar på din kommentar så har jag en nära vän som är fotograf. Eller hobby-fotograf kanske man mer kan kalla det? I vilket fall som helst så är han modell/fotograf och har stort intresse för båda delarna. Han är en föredetta till mig och vi har lång historia tillsammans och jag har bland annat varit hans modell ifrån början av hans foto-intresse. Det är ganska roligt att se hans utveckling (och min utveckling) från början tills idag. Men han heter Rasmus Ledin och är min personliga paparazzi. En söt liten rackare som för övrigt har födelsedag idag. Så grattis babe!

Tänkte bjuda på lite bilder ifrån början tills idag. Dom hamnade lite i o-ordning men jag tror nog att man kan se skillnad på bilderna. Kan i alla fall säga att bilden först ut är äldst. Sen faller dom lite i blandad ordning.










1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Tack för svaret :)
Bild nr. 6, 8 och 9 är ju superfina! speciellt 9:an :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...