torsdag, februari 24, 2011

Planering planering

Jag gnuggar geniknölarna febrilt. Det är dags för en uppdatering utav mitt hem och jag har fått lov att prioritera. Men förhoppningsvis får jag till det ordentligt om jag räknar lite och tänker till ordentligt. Min helg planeras att spenderas i Linköping. Jag och min käre vän Isabell ska ta oss en tjejkväll med några gemensamma vänner där och bara njuta av vårat sällskap. Vem vet vart kvällen tar oss? Vi sätter inga fasta planer utan tar det lite som det kommer. Men på söndagen hoppas jag lite på att vi kan svänga förbi Ikea medan vi ändå är i krokarna. (vilket vi kommer göra, jag kör dvs, jag bestämmer, hah!)

Hoppas att lyckan är med oss hela vägen.

1 kommentar:

Isabell sa...

WOHO, ikea!
En snabbis om jag är bakis som fan :P
Eller så lämnar du mig vid sängavdelningen och hämtar mig när du är klar ^^
Btw, bea hänger på ^^
Ringer dig senare :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...