tisdag, februari 22, 2011

One of us is gonna die young


Tittar man ut ser man bara vitt, vitt och ja, vitt..? Jag har varit på möte om mina studier. Som det ser ut nu så får jag ersätta min ena kurs med två andra. Så jag kommer studera Psykologi A och Organisation och ledarskap. Det får helt enkelt gå. Jag orkar inte krångla och ha mig längre. Min lösning får helt enkelt bli total fokusering på skolan. Pratade med min mor om detta och hon tyckte det var en bra sak. Påpekade jag att det skitbra för då kan jag lägga dejting på hyllan ett tag. Fick då förklara att jag slutat dejta den killen jag berättat om. Då säger hon "ja, men du har ju fått kroppsvård för ett tag framöver och det är ju alltid bra!". Hon är så skön min mamma. Förövrigt så gillar jag ordet "kroppsvård" låter fint och städat på något sätt. Så det tänker jag anamma! Dessutom känns det bra och lägga ner tid på något som är vettigt. Just nu ligger män inte på min top 10 lista. Att bli klar med matte b ligger på min top tio lista. Det ska fan gå, det ska det.. Det ska så in i helvete gå! Sådeså.

Men nu tänkte jag göra lunch..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...