tisdag, februari 08, 2011

Nu vet jag !

Jag har hittat den logiska förklaringen till mitt häftiga humör som svängt högt som lågt. Allt från facebook-strejk till blockeringar på msn. Tålamod som legat på noll, huvudvärk och den totala nollställdheten inombords. Vad kunde det bero på då? Jo, det tre välkända bokstäverna, pms. Självklart kom det en sweet reminder på att jag är utav honkön. Fast när man väl inser det så kommer den eviga diskussionen med sin kropp. Det blir inga fler ungar försöker jag snällt flika in, men icke. Ändå ska den hålla på och lägga sig i och bli blödig.

Skönt att få det klargjort att jag inte håller på att bli galen.
Min kropp vill producera fler kids. Men det kommer inte hända.
Sug på den karamellen du käre livmoder!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...