lördag, februari 05, 2011

Argsint

Jag är jätte upprörd. Jag är riktigt ilsken på människor som inte förstår eller ens försöker förstå. Jag är irriterad över att människor ska ha födelsedagsfester och förväntar sig att jag ska närvara. Newsflash, jag tänker inte alls närvara. Första orsaken är den att jag inte tänker välja vem jag ska gå till. Den andra är att jag hatar födelsedagar. Varför ska jag springa på andras när ingen springer på min? Sen hatar jag nya msn för jag förstår inte alls hur man tar bort blockeringar. Jävla teknik! Sen är jag trött på allt vad relationer innebär, även om det bara gäller vänskap eller kärlek. Vilket jävla hittepå.. Trött på motsatt kön och allt vad dejtande innebär. Never again.. Totalt värdelöst och ger bara falska förhoppningar. Som sagt, inte igen.

Sen tänkte jag gå på bio för mig själv ikväll. Men det blir inget för jag tycker inte att min mamma ska behöva vara barnvakt. Så då får jag diska hela dagen istället. Diska och städa. Kasta ut datorn genom fönstret också. Kommer inget gott från internet.

Ha en förjävla bra dag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...