torsdag, januari 20, 2011

Upplägg

I ärlighetens namn så sitter jag här och knåpar på mitt just-nu-upplägg. Spånar lite på vilka kapitel jag ska försöka bena av i matten, när jag ska anmäla mig till högskoleprovet, när jag ska byta gardiner i lägenheten, skaffa mig hus & hund. Det går lite sådär måste jag säga. När jag väl börjar planera seriöst så luddar jag iväg och börjar fundera på vart dammråttor kommer ifrån. Inser ganska snabbt att jag nu är ute på villovägar och försöker återkomma till ämnet, jo, dags-upplägg en tid framöver, nu ska vi se här.. Undra varför fåglar fick vingar och inte människor? Nej, det blir inte riktigt rätt hur jag än vrider och vänder på det. Så vi skiter i det.

Prioriteter att fundera över är i alla fall kapitel i matteboken (som jag förövrigt tänker grilla min flintastek på alldeles straxt - vilket löser mitt problem) och när jag ska flytta. Tänker då inte plugga matematik hela livet ELLER bo kvar i Gusum. Frågan är bara när.. När, var, hur & varför.

Det tänker jag klura på nu. Men självklart kommer jag det inte. Men man kan låtsas vara duktig och göra det.
Så godnatt

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...