måndag, januari 24, 2011

Hur söt får man vara?

En kväll av denna kaliber vill jag ha mer av, kan jag ju börja med. Efter ett långdraget kvällspass (kan jag tänka mig..) så får jag besök av Hella som kommer in mitt i dammsugandet. Hade förvisso lämnat dörren olåst så att hon slipper stå utanför som en fåne för att jag inte hör ringklockan. I vilket fall som helst så får jag besök. Ett härligt besök! Hade slängt ihop en äppelpaj som stod i ugnen och kaffe som skulle sättas på bryggning. Och mitt i alltihopa så får jag två oinslagna paket. Tänk att människan haft i åtanke att jag faktiskt fyllt år alldeles nyligen. Eller ja, nyligen och nyligen? Men för några veckor sedan. Tyckte det var otroligt fint utav henne och komma ihåg det. Inte många som gör. Fick såpbubblor och en vas. Jag är otroligt glad! Det var så sött utav henne. Så det firade vi med lite äppelpaj. Underbar kväll. Helt underbar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...