torsdag, december 23, 2010

Jag får inte riktigt ihop matematiken just nu. Personligen så har jag dragit på mig en rejäl förkylning så jag är inte riktigt mig själv. Och det är väl typiskt, den 23 december, och man orkar knappt stå på benen längre stunder. Så sitter man här och tycker synd om sig själv. Finns förvisso roligare saker och göra men detta är ett ämnat ynk-inlägg. (som de flesta, hah)

Har lite dåligt samvete över att jag inte haft tid till att kunna lägga ner energi och planering på dessa julklappar. Hela den här dagen skulle egentligen gå åt till att ruscha staden och hitta dom perfekta klapparna och outfitsen som vi skulle ha på julafton. Men sedär, så blir det inte. Den här dagen är tydligen gjord för extrem huvudvärk och ömmande muskler. Plus en massa städ. Mitt hem ser ut som andra världskriget och på något vis måste jag få det och se lite respektabelt ut. Inte för att jag får besök utan mest för att jag vill ha det lite fint. Men det är inte så enkelt när man är förkyld.

Dessutom måste jag få tag på en julgran och mat också. Kylskåpet är helt tomt och det vore synd att inte hänga upp det nya julgranspyntet som jag köpte häromdagen. Vilken typisk jul. Man hetsar som bara den och så blir det pannkaka med förkylningar. Men peppar peppar för att det inte blev magsjuka!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...