torsdag, november 25, 2010

Tekniskt lagd? Eh, nae.

"Nu är det såhär. Jag har en tjocktv och har precis köpt en bluray-spelare. Snabbt svar, funkar de eller funkar de inte? Behöver jag något extra? Typ en mellan kopplad brödrost? Jag vet inte. Men ja, svar mottages varmt!"

Det är ju pinsamt att människor tar mig på skämt när jag skriver en sådan här presentation på porrigt. Jag menar, jag är fullt ärlig! Fick världens utförligaste svar och jag förstod ingenting. Jag förstår fortfarande ingenting. Men det har något med bilden och göra.. Något med bild och försämring bla bla bla..

Hur kommer de sig att jag inte förstår sånt här? Farsan är ju liksom bright och hajjar sånthär. Men inte jag? Varför går inte sånt i arv för. Vilken besvikelse. Förstå vilken idependent kvinna jag kunde ha varit om jag förstått mig på teknik. Då hade jag klarat mig hur bra som helst! Men, man kan inte få allt här i världen tydligen.

Ärligt talat, kan inte bara någon komma hit och FIXA tvn och bluray-spelaren åt mig? Så jag slipper tänka..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...