måndag, november 08, 2010

Roligheter

Liten ska vara på förskolan halv sju och jag ska vara på jobbet vid halv åtta. Efter jobbet har jag en timme på mig att ta mig ner till Valdemarsvik för då ska det skrivas prov på kapitel 2 i MaB. Har jag pluggat? Nej.

Dessutom måste jag sova, duscha, plugga och diska. Jag tänker inte göra något av de. Visste ni att jag har gått upp tre kilon sen sist jag vägde mig? Jo, det har jag. Vet inte vad jag känner för de. I klädväg så ogillar jag de. Dessutom är jag skit rädd för att bli gammal. Det är de värsta med att bli mamma. Man ser hur stor barnet börjar bli och helt plötsligt så blir det påtagligt att man själv åldras. Kul, jätte kul.

Just nu känner jag mig fet och gammal. Jag blir 23. Pinsamt och känna så. Nu har jag slutat känna så. Nu blir det dusch sen sängen. Ja, så blir de. Sen lär vi oss acceptera åldrandet och mina extra kilon i morgon. Yes, så gör vi. Godnatt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...