onsdag, november 10, 2010

Kopparlyktor


Hur vackert är de inte med kopparlyktor? Enligt mig, är det helt otroligt vackert. Sprang förbi Röda korsets butik nere i Valdemarsvik och fick syn på två ljuslyktor i koppar som jag blev riktigt förtjust i. Skickade senare mor för att köpa dom då jag hade bråttom till min lektion. Men mina blev dom. Och idag hittade jag en till på Auktionsbyrån. För ynka 2o kronor så fann jag ännu en kopparlykta som är helt magnifikt vacker! (den till höger) Två lyktor är för värmeljus och en är för längre ljus. Galet fint är de med kopparlyktor. Idag fyndade jag även tre silverfat på Röda korset. Två mindre och ett stort. Tanken är att jag ska bygga upp något fint med blockljus på faten. I vilket fall som helst så är jag extraordinärt förtjust i mina nya inredningsdetaljer. Koppar och silver, en vacker kombination minst sagt.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...