måndag, november 08, 2010

Arbetar-dag

Snart dags och bege sig mot Norrköping. Blir lite knäckande på Förskolan. Kommer nog bli lite roligt, förutom att jag fasar över att vara ute. Det är kallt så in i helvete och då vägrar jag gå ut. Köra bil när det är snorhalt och frost över hela bilen är inte de roligaste heller. Förövrigt så hatar jag biljäveln. Det är ett sattyg sänt från underjorden! Men varje gång jag klagar till far min så äger han mig hela tiden och överbevisar vad jag hittar på. Sjukt irriterande. Bilen är inte så när jag kör den. Men när pappa tittar på den. Ja då DÅ är de inget fel på fanskapet. Jag vill ha en ny bil, en snygg bil. Fast nu i vinter föredrar jag nog ett busskort. Ogillar denna halka. Det är ruskigt otäckt.

Nu är de bara svepa kaffet så jag hinner springa in på Hageby Centrum innan jag åker till jobbet.
Tjingeling.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...