söndag, oktober 24, 2010

Snygg? Varm? Flyende?

Vinterskor
Vinterjacka
Halsduk, mössa, vantar
Strumpor

Tänk att en inbiten vinterunge är så jäkla frusen av sig! Så orättvist att just jag måste vara född mitt i vinteryran. Jag är inte gjort för de. Jag fryser! Jag är en frusen jäkla människa. Dumma mamma och inte planera bättre. (sätter punkt för födelsedags-gnäll)

Jag måste i vilket fall som helst investera i nya vinterplagg. Tänker ha som mål att inte frysa denna vintern. Är det möjligt tro? Försöka hålla värmen och inte se ut som en tönt kanske. Eller, så slopar vi snyggheten och bara håller oss varma? Lutar mer åt det faktiskt. Eller! Så flyr vi till varmare breddgrader? Vi flyr va? Ja det gör vi. Nu ska jag packa mina väskor.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...